Γνωρίζουμε οτι σε πολλές χώρες της Ευρώπης διώκεται ποινικά η άρνηση του ολοκαυτώματος.Δεν πιστεύαμε όμως οτι κάτι τέτοιο θα γινόταν και στην χώρα μας,την Ελλάδα,που όταν οι άλλοι ακόμα έτρωγαν ο ένας τον άλλο σε εμάς άνθιζε η δημοκρατία και η ελευθερία του λόγου.Όμως τα πράγματα φαίνεται οτι αλλάζουν με τρομερή ταχύτητα.Ναι το ακούσαμε και αυτό.Ο υπουργός δικαιοσύνης της Ελλάδας έκανε πρόταση να γίνει αδίκημα η άρνηση του ολοκαυτώματος.Γιατί αυτό είναι ένα μείζων ζήτημα για τη χώρα μας και ειδικότερα για τη δικαιοσύνη.Βλέπετε η δικαιοσύνη στην Ελλάδα έχει λύση όλα τα προβλήματα απέναντι στους Έλληνες και τώρα τρέχει να προστατέψει και τους Εβραίους.
Ας μπούμε όμως στο θέμα.
Διαβάζουμε στην κυριακάτικη Ελευθεροτυπία ένα άρθρο,ανάμεσα στα πολλά που η εφημερίδα φιλοξενεί για το θέμα αυτό,στο οποίο ο κ.Στέφανο Ροτόντα λέει τα παρακάτω,στο άρθρο του «Η ελευθερία του ψεύδους»
«Έχουν δίκιο οι ιστορικοί με το μανιφέστο τους που ασκεί κριτική στην πρόταση του υπουργού Δικαιοσύνης να γίνει αδίκημα η άρνηση του Ολοκαυτώματος».
Και συνεχίζει «Ένα τόσο σοβαρό κοινωνικό και πολιτικό πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται με την απειλή της φυλακής.Χρειάζεται μια,πνευματική μάχη,μια εκπαιδευτική πρακτική,μια ηθική έξαρση».
Μάλιστα.Ο αγαπητός κύριος μας λέει δηλαδή οτι είναι αναγκαίο για την κοινωνία μας όχι να ποινικοποιήσουμε την άρνηση του ολοκαυτώματος αλλά να δουλέψουμε μέσα απο την εκπαίδευση ώστε να μην υπάρχουν άνθρωποι που θα αρνούνται το ολοκαύτωμα.
Μα κύριε Ροτόντα στην Ελλάδα δεν άνθισε η έρευνα μέσα απο το πολίτευμα και τις επιστήμες;Δηλαδή άν κάποιος πιστεύει οτι μέσα απο έρευνα που έκανε έβγαλε το συμπέρασμα οτι δεν έγινε το ολοκαύτωμα όπως μας το εδίδαξαν στα σχολεία και γενικά στο κόσμο ολόκληρο τότε δεν πρέπει να το πεί;
Εσείς λέτε οτι όχι μόνο δεν πρέπει να το απαγορεύσουμε νομικά αλλά μέσα απο την εκπαίδευση να κλείσουμε τα αυτιά του κόσμου και των παιδών δογματίζοντάς τα σύμφωνα με ιδέες και γεγονότα τα οποία δεν έχουν ερευνηθεί ή χωρίς να έχουν πλήρως τεκμηριωθεί.Γιατί βλέπετε δεν έχει γίνει και καμία έρευνα πάνω στο Ολοκαύτωμα που να αποδεικνύει με αδιάσειστα στοιχεία τον ακριβή αριθμό των νεκρών. Όμως το Ολοκαύτωμα και η ποινικοποίησή του ως αδίκημα κρύβουν και άλλες παγίδες.
Όχι μόνο κοινωνικές αλλά και πνευματικές.Θα σας άρεσε κάποιος να απαγορεύσει ή να σας διδάσκει με δογματικό τρόπο τις όποιες ιδέες σας;Μάλλον όχι.
Τί είναι όμως η επιστημονική έρευνα κύριε Ροτόντα;
Η βασικότερη προϋπόθεση που θεωρείται οτι ισχύει στην επιστημονική έρευνα,είναι η σχέση ΄΄αιτίας-αποτελέσματος΄΄.Οι επιστήμονες έχουν ορισμένες απόψεις που καθοδηγούν τις ενέργειές τους.
Α)Διακατέχονται πάντοτε απο ένα βαθμό αβεβαιότητας.
Β)Πιστεύουν στο γνωμικό «ουδείς αλάνθαστος».
Γ)Άν και είναι πρόθυμοι να πιστούν,δεν είναι καθόλου εύπιστοι.
Δ)Είναι «ανοικτόμυαλοι».
Ε)Είναι προσεκτικοί.
ΣΤ)Διακρίνονται απο ηθικές αρχές.
Απο τα παραπάνω οδηγούμαστε στο συμπέρασμα οτι η επιστημονική έρευνα δεν σταματάει ποτέ.Άρα πάντα θα υπάρχουν αμφιβολίες για τα ιστορικά ειδικότερα γεγονότα.Δηλαδή κύριε Ροτόντα θέλετε να μας πείτε να διδάσκονται τα παιδιά δόγματα και όχι την επιστήμη,αφού λέτε να τους περάσουμε τις ιδέες αυτές για το Ολοκαύτωμα.
Και γιατί αναρωτιέμαι να είναι μόνο το Ολοκαύτωμα των Εβραίων και όχι η Γενοκτονία των Μικρασιατών μέσα στους οποίους είμαι και εγώ.Εκεί άλλωστε έχουμε στοιχεία και αν ψάξουμε θα βρούμε ακόμα περισσότερα.Δεν αμφισβητώ βέβαια οτι υπάρχουν στοιχεία και για το Ολοκαύτωμα των Εβραίων.Υπάρχουν,όμως ποιός είναι τελικά ο αριθμός αυτών που εξοντώθηκαν στα στρατόπεδα αυτά;Είναι 9000000;Είναι 6000000;Είναι 3000000;Είναι μήπως χιλιάδες και όχι εκατομμύρια αυτοί που πέθαναν;Πέθαναν επειδή τους σκότωσαν ή εξαιτίας της καταναγκαστικής εργασίας;
Απλά ερωτήματα που κανείς δεν μπορεί να αρθρώσει στις χώρες όπου διώκεται ποινικά η άρνηση του Ολοκαυτώματος των Εβραίων και λέμε Εβραίων γιατί υπήρξαν και άλλα ολοκαυτώματα ανα τον κόσμο εξίσου σημαντικά.
Είναι σημαντικό να αναφερθούμε και στα άλλα δύο άρθρα που φιλοξένησε η Ελευθεροτυπία για το θέμα αυτό.
Το ένα είναι του Άντζελο Ντ’ Όρσι.Γράφει τα εξής ο κύριος ΝΤ’ΟΡΣΙ,ανάμεσα σε άλλα:
«Έτσι έγινε και με τον Ντέϊβιντ Ίρβινγκ,ο οποίος αρχικά διέθετε κάποιο κύρος,ενώ σήμερα ούτε που τον παίρνουν σοβαρά υπόψη τους οι μελετητές.Ωστόσο η σύλληψη, η καταδίκη και η φυλάκιση του Βρετανού ανρητή του Ολοκαυτώματος προκάλεσε μία άμεση και εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων των βιβλίων του».
Στη συνέχεια λέει οτι υπάρχουν σήμερα στην Ιταλία πολλές τέτοιες οραγανώσεις που έχουν την ίδια άποψη για το Ολοκαύτωμα αλλά κανείς δεν τις γνωρίζει ούτε ασχολείται μαζί τους(τότε πως τις ξέρεις εσύ κύριε Ντ’ Όρσι).Άν αυτές οι οργανώσεις διώκονταν ποινικά τότε θα ασχολούνταν όλοι μαζί τους και θα είχαν απήχηση στο κόσμο.
Μία απο τα ίδια μας λέει ο κύριος αυτός με τον προηγούμενο.Οτι δηλαδή δεν είναι σωστό να διώκεται ποινικά η άρνηση του Ολοκαυτώματος γιατί έτσι προβάλλονται οι αντισημίτες.Βέβαια αναφέρει οτι δεν είναι σωστό να ποινικοποιείται η Ιστορία και τα γεγονότα αυτής.Όμως θεωρεί οτι πρέπει να μένουν στην αφάνεια κάποιες γνώμες και έρευνες πάνω σε ζητήματα τέτοιου περιεχομένου για να μην βρίσκουν καινούγιος οπαδούς και γίνονται μέσω των διώξεων ήρωες οι αρνητές του Ολοκαυτώματος των Εβραίων.
Μα θα μας τρελάνουν τελείως αυτοί οι προοδευτικοί.Θα ήθελε κάποιος να φυλακιστεί όπως ο Ντέϊβιντ Ίρβινγκ για να γίνουν γνωστές οι ιδέες του;Θα θυσίαζε κάποιος χρόνια απο τη ζωή του μέσα σε μια φυλακή ηθελημένα;
Τι να πούμε και τι να μην πούμε για τις γνώμες αυτές.Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι οτι είναι ύποπτες.Όμως ας ασχοληθούμε με την χώρα μας για να δούμε τους λόγους που θα πρέπει η άρνηση του Ολοκαυτώματος να διώκεται ποινικά.
Τι έγκλημα έχει πράξει η Ελλάδα εναντίον των Εβραίων;Κανένα μα κανένα έγκλημα.Τότε γιατί να το ποινικοποιήσουμε το θέμα;Μα φυσικά για να κλείσουμε τα στόματα αυτών που θέλουν να μιλήσουν για οποιδήποτε θέμα γύρω απο τις ενέργειες Εβραίων(όχι όλων εννοείται) που είναι ύποπτες.Φυσικά θα όποιος διωχθεί θα θεωρηθεί φασίστας,ναζί κ.τ.λ.Δηλαδή όλοι θα είναι εναντίον του λες και είναι δολοφόνος ή κάτι παρόμοιο.
Υπάρχει όμως και η χειρότερη εκδοχή.Απλά τους αγνοούμε και γράφουμε την ιστορία του κάθε έθνους όπως τις θέλουμε εμείς και περνάμε τις ιδέες που θέλουμε εμείς,φτιάχνοντας ουσιαστικά μια κοινωνία που θα αποβάλλει ότι δεν είναι «επίσημο»,όπως ακριβώς και με το βιβλίο της ΣΤ δημοτικού που απλά ήθελαν να αποσιωπήσουν το θέμα αλλά δεν τους έκατσε.Είμαστε βλέπεται έλληνες εμείς και δεν τρώμε κουτόχορτο.
Βέβαια υπάρχει και ένα τρίτο άρθρο του Τιμοθι Γκόρντον Άς.Και ο κύριος αυτός γύρω απο τις ίδιες απόψεις κινείται αλλά μας λέει οτι στις χώρες που το ολοκαύτωμα ποινικοποιήθηκε βγήκαν και ρατσιστικά κόμματα εξαιτίας του της ποινικοποίησης.
Λες και δεν υπήρξαν ποτέ εθνικά και εθνικιστικά κινήματα πριν το Ολοκαύτωμα,αλλά όλα είναι γέννημα θρέμα της ποινικοποίησης.
Τώρα το ποιός είναι ρατσιστής και ποιός όχι το κρίνει ο καθένας με το δικό του μυαλό και αποτη θέση που κατέχει(την εξουσία και τους φίλους του) και πάντα η άποψη του πιο «έγκριτου» υπερισχύει λες και δεν μπορούμε να δούμε τα στοιχεία και σαν πρόβατα που είμαστε ακολουθούμε τους δογματισμούς των προοδευτικών δυνάμεων και της προπαγάνδας που μας κάνουν για να είμαστε ύπερ των δικών τους πιστεύω.
Τέλος πρέπει όλοι να λαμβάνουμε υπόψη μας οτι για να έχουμε μία άποψη για ένα θέμα θα πρέπει πρώτα να κάνουμε την έρευνά μας και στη συνέχεια να πούμε οτι απο αυτά που βρήκαμε οδηγούμαστε στο συμπέρασμα.Δεν θα πρέπει εμείς οι Έλληνες να δεχόμαστε απόψεις άλλων μόνο και μόνο αν αυτές συμβαδίζουν με το κόμμα μας ή τις ιδέες μας αλλά να ερευνάμε και να αναζητάμε την αλήθεια και μόνο την αλήθεια.
Ας μπούμε όμως στο θέμα.
Διαβάζουμε στην κυριακάτικη Ελευθεροτυπία ένα άρθρο,ανάμεσα στα πολλά που η εφημερίδα φιλοξενεί για το θέμα αυτό,στο οποίο ο κ.Στέφανο Ροτόντα λέει τα παρακάτω,στο άρθρο του «Η ελευθερία του ψεύδους»
«Έχουν δίκιο οι ιστορικοί με το μανιφέστο τους που ασκεί κριτική στην πρόταση του υπουργού Δικαιοσύνης να γίνει αδίκημα η άρνηση του Ολοκαυτώματος».
Και συνεχίζει «Ένα τόσο σοβαρό κοινωνικό και πολιτικό πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται με την απειλή της φυλακής.Χρειάζεται μια,πνευματική μάχη,μια εκπαιδευτική πρακτική,μια ηθική έξαρση».
Μάλιστα.Ο αγαπητός κύριος μας λέει δηλαδή οτι είναι αναγκαίο για την κοινωνία μας όχι να ποινικοποιήσουμε την άρνηση του ολοκαυτώματος αλλά να δουλέψουμε μέσα απο την εκπαίδευση ώστε να μην υπάρχουν άνθρωποι που θα αρνούνται το ολοκαύτωμα.
Μα κύριε Ροτόντα στην Ελλάδα δεν άνθισε η έρευνα μέσα απο το πολίτευμα και τις επιστήμες;Δηλαδή άν κάποιος πιστεύει οτι μέσα απο έρευνα που έκανε έβγαλε το συμπέρασμα οτι δεν έγινε το ολοκαύτωμα όπως μας το εδίδαξαν στα σχολεία και γενικά στο κόσμο ολόκληρο τότε δεν πρέπει να το πεί;
Εσείς λέτε οτι όχι μόνο δεν πρέπει να το απαγορεύσουμε νομικά αλλά μέσα απο την εκπαίδευση να κλείσουμε τα αυτιά του κόσμου και των παιδών δογματίζοντάς τα σύμφωνα με ιδέες και γεγονότα τα οποία δεν έχουν ερευνηθεί ή χωρίς να έχουν πλήρως τεκμηριωθεί.Γιατί βλέπετε δεν έχει γίνει και καμία έρευνα πάνω στο Ολοκαύτωμα που να αποδεικνύει με αδιάσειστα στοιχεία τον ακριβή αριθμό των νεκρών.
Όχι μόνο κοινωνικές αλλά και πνευματικές.Θα σας άρεσε κάποιος να απαγορεύσει ή να σας διδάσκει με δογματικό τρόπο τις όποιες ιδέες σας;Μάλλον όχι.
Τί είναι όμως η επιστημονική έρευνα κύριε Ροτόντα;
Η βασικότερη προϋπόθεση που θεωρείται οτι ισχύει στην επιστημονική έρευνα,είναι η σχέση ΄΄αιτίας-αποτελέσματος΄΄.Οι επιστήμονες έχουν ορισμένες απόψεις που καθοδηγούν τις ενέργειές τους.
Α)Διακατέχονται πάντοτε απο ένα βαθμό αβεβαιότητας.
Β)Πιστεύουν στο γνωμικό «ουδείς αλάνθαστος».
Γ)Άν και είναι πρόθυμοι να πιστούν,δεν είναι καθόλου εύπιστοι.
Δ)Είναι «ανοικτόμυαλοι».
Ε)Είναι προσεκτικοί.
ΣΤ)Διακρίνονται απο ηθικές αρχές.
Και γιατί αναρωτιέμαι να είναι μόνο το Ολοκαύτωμα των Εβραίων και όχι η Γενοκτονία των Μικρασιατών μέσα στους οποίους είμαι και εγώ.Εκεί άλλωστε έχουμε στοιχεία και αν ψάξουμε θα βρούμε ακόμα περισσότερα.Δεν αμφισβητώ βέβαια οτι υπάρχουν στοιχεία και για το Ολοκαύτωμα των Εβραίων.Υπάρχουν,όμως ποιός είναι τελικά ο αριθμός αυτών που εξοντώθηκαν στα στρατόπεδα αυτά;Είναι 9000000;Είναι 6000000;Είναι 3000000;Είναι μήπως χιλιάδες και όχι εκατομμύρια αυτοί που πέθαναν;Πέθαναν επειδή τους σκότωσαν ή εξαιτίας της καταναγκαστικής εργασίας;
Απλά ερωτήματα που κανείς δεν μπορεί να αρθρώσει στις χώρες όπου διώκεται ποινικά η άρνηση του Ολοκαυτώματος των Εβραίων και λέμε Εβραίων γιατί υπήρξαν και άλλα ολοκαυτώματα ανα τον κόσμο εξίσου σημαντικά.
Είναι σημαντικό να αναφερθούμε και στα άλλα δύο άρθρα που φιλοξένησε η Ελευθεροτυπία για το θέμα αυτό.
Το ένα είναι του Άντζελο Ντ’ Όρσι.Γράφει τα εξής ο κύριος ΝΤ’ΟΡΣΙ,ανάμεσα σε άλλα:
«Έτσι έγινε και με τον Ντέϊβιντ Ίρβινγκ,ο οποίος αρχικά διέθετε κάποιο κύρος,ενώ σήμερα ούτε που τον παίρνουν σοβαρά υπόψη τους οι μελετητές.Ωστόσο η σύλληψη, η καταδίκη και η φυλάκιση του Βρετανού ανρητή του Ολοκαυτώματος προκάλεσε μία άμεση και εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων των βιβλίων του».
Στη συνέχεια λέει οτι υπάρχουν σήμερα στην Ιταλία πολλές τέτοιες οραγανώσεις που έχουν την ίδια άποψη για το Ολοκαύτωμα αλλά κανείς δεν τις γνωρίζει ούτε ασχολείται μαζί τους(τότε πως τις ξέρεις εσύ κύριε Ντ’ Όρσι).Άν αυτές οι οργανώσεις διώκονταν ποινικά τότε θα ασχολούνταν όλοι μαζί τους και θα είχαν απήχηση στο κόσμο.
Μία απο τα ίδια μας λέει ο κύριος αυτός με τον προηγούμενο.Οτι δηλαδή δεν είναι σωστό να διώκεται ποινικά η άρνηση του Ολοκαυτώματος γιατί έτσι προβάλλονται οι αντισημίτες.Βέβαια αναφέρει οτι δεν είναι σωστό να ποινικοποιείται η Ιστορία και τα γεγονότα αυτής.Όμως θεωρεί οτι πρέπει να μένουν στην αφάνεια κάποιες γνώμες και έρευνες πάνω σε ζητήματα τέτοιου περιεχομένου για να μην βρίσκουν καινούγιος οπαδούς και γίνονται μέσω των διώξεων ήρωες οι αρνητές του Ολοκαυτώματος των Εβραίων.
Μα θα μας τρελάνουν τελείως αυτοί οι προοδευτικοί.Θα ήθελε κάποιος να φυλακιστεί όπως ο Ντέϊβιντ Ίρβινγκ για να γίνουν γνωστές οι ιδέες του;Θα θυσίαζε κάποιος χρόνια απο τη ζωή του μέσα σε μια φυλακή ηθελημένα;
Τι να πούμε και τι να μην πούμε για τις γνώμες αυτές.Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι οτι είναι ύποπτες.Όμως ας ασχοληθούμε με την χώρα μας για να δούμε τους λόγους που θα πρέπει η άρνηση του Ολοκαυτώματος να διώκεται ποινικά.
Τι έγκλημα έχει πράξει η Ελλάδα εναντίον των Εβραίων;Κανένα μα κανένα έγκλημα.Τότε γιατί να το ποινικοποιήσουμε το θέμα;Μα φυσικά για να κλείσουμε τα στόματα αυτών που θέλουν να μιλήσουν για οποιδήποτε θέμα γύρω απο τις ενέργειες Εβραίων(όχι όλων εννοείται) που είναι ύποπτες.Φυσικά θα όποιος διωχθεί θα θεωρηθεί φασίστας,ναζί κ.τ.λ.Δηλαδή όλοι θα είναι εναντίον του λες και είναι δολοφόνος ή κάτι παρόμοιο.
Υπάρχει όμως και η χειρότερη εκδοχή.Απλά τους αγνοούμε και γράφουμε την ιστορία του κάθε έθνους όπως τις θέλουμε εμείς και περνάμε τις ιδέες που θέλουμε εμείς,φτιάχνοντας ουσιαστικά μια κοινωνία που θα αποβάλλει ότι δεν είναι «επίσημο»,όπως ακριβώς και με το βιβλίο της ΣΤ δημοτικού που απλά ήθελαν να αποσιωπήσουν το θέμα αλλά δεν τους έκατσε.Είμαστε βλέπεται έλληνες εμείς και δεν τρώμε κουτόχορτο.
Βέβαια υπάρχει και ένα τρίτο άρθρο του Τιμοθι Γκόρντον Άς.Και ο κύριος αυτός γύρω απο τις ίδιες απόψεις κινείται αλλά μας λέει οτι στις χώρες που το ολοκαύτωμα ποινικοποιήθηκε βγήκαν και ρατσιστικά κόμματα εξαιτίας του της ποινικοποίησης.
Λες και δεν υπήρξαν ποτέ εθνικά και εθνικιστικά κινήματα πριν το Ολοκαύτωμα,αλλά όλα είναι γέννημα θρέμα της ποινικοποίησης.
Τώρα το ποιός είναι ρατσιστής και ποιός όχι το κρίνει ο καθένας με το δικό του μυαλό και αποτη θέση που κατέχει(την εξουσία και τους φίλους του) και πάντα η άποψη του πιο «έγκριτου» υπερισχύει λες και δεν μπορούμε να δούμε τα στοιχεία και σαν πρόβατα που είμαστε ακολουθούμε τους δογματισμούς των προοδευτικών δυνάμεων και της προπαγάνδας που μας κάνουν για να είμαστε ύπερ των δικών τους πιστεύω.
Τέλος πρέπει όλοι να λαμβάνουμε υπόψη μας οτι για να έχουμε μία άποψη για ένα θέμα θα πρέπει πρώτα να κάνουμε την έρευνά μας και στη συνέχεια να πούμε οτι απο αυτά που βρήκαμε οδηγούμαστε στο συμπέρασμα.Δεν θα πρέπει εμείς οι Έλληνες να δεχόμαστε απόψεις άλλων μόνο και μόνο αν αυτές συμβαδίζουν με το κόμμα μας ή τις ιδέες μας αλλά να ερευνάμε και να αναζητάμε την αλήθεια και μόνο την αλήθεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου